روز غدير، روز نور، روز سرور، روز رهبري و ولايت است. غدير، خود بركه نور و عشق است، درياي شور و جوشش، آن هم در كوير و ريگ‌زار. غدير، تشنه مشتاقي است كه سالها در شوره‌زار كوير گرديده، تا دستي او را به زندگي برساند.

و دست نبوت بود كه دست ولايت از آن زندگي گرفت و اين مهاجر تنها و تشنه سيراب شد، از دست پيامبر(ص) و با جام ولاي علي(ع).

عيد ولايت اميرالمؤمنين، امير عشق و سكوت و غربت، امير رستگاري و مهرباني، بهترين عابد در عبادت حضرت دوست، بر والي زمان، مهدي منتظر(عج) و عاشقان اهل بيت (عليهم السلام) مبارك باد.

به همين مناسبت مراسم جشني از سوي رايزني فرهنگي سفارت ج.ا.ايران در وين، با هنرنمايي هنرمندان سازمان صدا و سيماي ج.ا.ايران از ساعت 18 الي 21  بعد از ظهر روز شنبه 21 آذرماه، برابر با 12 دسامبر 2009 برگزار مي‌شود.  ورود براي كليه علاقمندان بويژه هموطنان عزيز آزاد مي‌باشد.

آدرس:

Haus der Begegnung Rudolfsheim

1150 Wien       Schwendergasse 41